Klachten procedure2015-10-06T20:33:24+01:00

Het Inloophuis Medemblik doet haar uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat er iets fout kan gaan. Heeft u een vervelende ervaring meegemaakt, dan willen wij daar graag van leren en deze een volgende keer voorkomen.

Een klacht/vervelende ervaring  kan op 2 manieren worden geuit:

Mondeling:
Tom : Coordinator
Tonia van der Wal : Mede coördinator  inloophuis
Beide zijn  de eerste aanspreekpersonen.
027547700

Schriftelijk:
Inloophuis Medemblik
t.a.v de secretaris
Strekel 25
1771 PM Wieringerwerf

Verrmeld altijd het volgende:
De datum waarop de klacht/vervelende ervaring betrekking heeft
Uw naam, adres, telefoonnummer
Duidelijke omschrijving van de klacht/vervelende ervaring
Een mogelijke oplossing?

Iedere klacht wordt  wordt zo snel mogelijk beantwoord, indien nodig nodigen wij u graag uit om het probleem toe te lichten.